2012年5月19日 星期六

首爾秘密求婚之旅2012 DAY 6


嘩咁快就DAY 6 喇,下午3點機返香港,我地酒店有包簡單早餐,就係蛋、包、奶﹗

印象之中只係其中2日夠早起身食到﹗


好LIKE個心心呀﹗


其實我一早已經執好哂野,臨別同扎花影多2張相﹗


雖然佢已經有D殘,不過真係好開心,去到咁遠都有花收~~~





CHECK OUT之後我地去左明洞SHOPPING,我TARGET INNISFREE,買左17萬幾,120 塊MASK

哈哈,我都覺得自己傻左﹗

J TARGET EVISU ,最後都買左一條,好似11萬幾﹗

我地買到無哂錢,去到超市要EUGENE幫手俾左錢先~~~

去到超市又係亂買,我買左一大盒MARKET O BROWNIE(味道真係幾好,唔太甜)

紫菜、韓式醬、KIMCHI、零食~~~

原本想買包士多碑利俾屋企人試,不過是日既唔新鮮..........=.=


LAST MINUTE 去到國泰COUNTER CHECK IN,好急咁去退稅,如果退LUGGAGE 入面既野就要先去DUM 個印,之後過左海關就去COUNTER 28 做手續﹗

因為仲未食晏,所以買左D 3文治﹗

J 仲要幫同事買雪花秀



韓國機場入面有人著韓服俾遊客影相﹗


不過香港無傳統服飾~~~

最後LAST CALL 先上到機﹗


香港島!!!???


日落前已經返到黎喇﹗

呢次係一個好難忘既旅程

1 則留言:

  1. 退稅不用排長龍咁好
    [版主回覆05/21/2012 09:37:13]如果要排就趕唔到飛機~~~

    回覆刪除