2012年5月19日 星期六

重溫韓國的味道


雖然去完韓國不知不覺已經一個月,J 好想重溫一下韓國既味道~~~

在我黎講韓國菜都差不多,感覺上韓雅林係比較出色既一間﹗



2個人有8個前菜,唔知點解響韓國食完泡菜之後而家響香港都會食,以前都因為怕辣,而叫佢換其他~~~

前菜入面我地最愛魚仔,不過已經再食唔返......=.=


叫左2款肉,後面係牛仔骨肉、前面係普通牛肉~~~

可能前面既比較薄,我地燒一燒一食,感覺好味D~~~


幾靚仔


韓式粉絲,ALWAYS都係我既最愛~~~

呢間都整得好好味~~


仲叫多左個豆腐,睇相我以為唔好味,點知係勁好味~~~

我平時唔多好太多醬既野,不過佢個醬好好味﹗

2個人食到超飽,下次唔好叫咁多先,我要開始KEEP FIT..

沒有留言:

張貼留言