2012年5月9日 星期三

首爾秘密求婚之旅2012 DAY 4 - 景福宮



終於都去到第4日,天氣仍然係超好,亦係最熱既一日﹗

首爾溫差好大,夜晚一定要著褸,中午可以著短袖..........=.=

是日去景福宮、3清洞同仁寺洞~~~

我地先去土俗村食晏~~~




位置都唔難搵,好彩我地時間尚早,無人等位﹗

一入去坐低,點左一個人鍋,J 係烏雞、我係普通雞~~



可能食左小小酒店早餐,所以都唔係好食得哂,我好乖飲哂D湯,全因為呢樽酸瓜,佢酸得黎有小小辣,所以好開胃~~~



J' S 無記錯應該係15000 WON,一人仲有一小杯人蔘酒,其實我麻麻地人蔘味,不過人蔘雞我又OK鍾意,可能因為我鍾意食雞



真係全隻雞,入面有D糯米,同人蔘~~~



當日真係好熱,我著左雞亦袖.........=.=

大熱天時食D咁熱既野,真係有小小辛苦~~

不過個湯真係好正~~


人蔘都幾大條﹗




最後食到呢個樣,J 其實有無食過???


鍾意佢好似天井既設計﹗

不過唔知點解埋單係 37000 WON,唔通要加一!!!???



出到門口盲會發現長長人龍~~~


之後我地行過隔離街就係景福宮側門﹗好游閒既感覺~~~



呢座山咪就係當年我地響總統府門口影既果座山!!!??

我認得對眼~~~



曬到暈



咁岩見到佢地換位,不過應該唔係換班﹗

整點時間先會換,我響入面聽到打鼓聲..........


走黎走去﹗


當時有D國語人問呢份工咁悶點會有人做.........



其實都真係幾悶~~


一場黎到當然入去行下~~~


行完大部分之後覺得其實韓國皇宮有D似北京,不過就細同簡單好多﹗

一生人黎一次就算喇,雖然J 話浪費左D時間~~~



議政大廳居然咁簡陋~~~



大而無當



再入內院~~


好鍾意呢D瓦頂~~



應該係皇上書房~~~



不過成個AREA 俾我感覺好冷清~~~


無人感覺多好﹗



不過當日其實好多中小學生,應該係國民教育重要既一環~~~


HOUSE


皇上睡房~~~


都係果句簡陋~~



好似上次去韓屋村仲更加有韓國味~~~


靈獸!!??


D圖案好特別~~


轉左個彎黎到成個宮我覺得最靚既地方~~


湖邊櫻~~


一個字: 靚


太光根本開唔到眼~~~


LOVE THIS PIC~~


有人主動幫我地影相~~~



另一個角度都好靚~~~


喜歡你的做作~~


每日一櫻~~~


都有小雪~~



山上面好多櫻花~~


佢SIN 親,成件事好好笑﹗



再行入D,好似已經無咩野~~~


人影都無~~~



阿姐打掃進行中.............


見到棵好矮既櫻可以近距離合照~~~


果邊望落幾靚,不過太熱太支力無去到﹗

之後我地由另一邊側門出左去,搵路上3清洞

1 則留言:

  1. 食人參行氣活血,覺得好熱正常吖!
    [版主回覆05/11/2012 10:15:59]

    回覆刪除