2012年5月1日 星期二

首爾秘密求婚之旅2012 DAY 3 - 鷺梁津市場



好早做RESEARCH 已經想去呢個市場,仲PLAN 左如果好食會黎2次,可惜到最後都只係去左一次﹗

不過如果你問我有邊間餐廳會再去,我可以答你一定係呢個市場~~~

因為真係又好味又抵,如果酒店有爐就更加抵上加抵~~~~




網友話一去到一定有D國語阿姐叫你,點知我地行左2個圈都無人理﹗

可能因為我地去到既時間比較晏,已經點幾~~~

好彩之後都有一檔識﹗我地買左皇帝蟹、蛤、鮑魚、同生八爪.......


買完海鮮之後阿姐介紹我地去呢間煮﹗

好彩我地入去之前問左TOTAL 要俾幾錢,唔係又做水魚﹗


隻蟹好大,都係3萬JA,好抵食~~~



人頭費 3千WON、刺身免費、蒸蟹通常7千、燒鮑魚5千、蛤原本想燒,不過阿姐話燒唔到,蒸蛤就可以計落蟹度~~~

我地叫多左個可樂同一個飯,阿姐想收我地3萬幾﹗

最後我地俾左萬9,所以真係要一早問定價錢~~~


上台果陣好生猛,狂MOVE,講真真係有D驚~~~

佢個身D潺仲係好多,J 先試食,佢話痴住佢條脷,感覺好UGLY~~~

我唔多敢,會浸佢落鼓油,洗一洗先﹗

最後2個人都食唔哂~~


燒鮑魚,都幾香,不過都係蒸既好食,加小小粉絲﹗

3隻一萬


因為佢無幫我地切,所以我地用筷子介~~~

搞到好搞笑~~~


呢碟蛤好平,7隻 5千,不過味道好怪﹗

食左一隻就放棄左,所以下次一定要揀D游水既~~~


主角終於出場﹗


好大隻~~~

不過佢身上果D一點點白色,應該要大力D擦甩佢~~~


隔離係香港女仔,叫佢地幫手影合照~~~

J 好肥呀﹗


一人食4隻腳~~~

真係好鮮~~~


開蓋........

勁多糕~~


我叫左個飯,蟹子 +  鼓油 + 白飯,真係好正~~


J 幫我整左個蟹肉 + 蟹子 + 菜﹗

好味~~~


好努力咁食食食.........

不過都係食唔哂~~~


仲有一舊食唔哂~~~


佢飽到反艇~~~


餐廳入面﹗


下次要試下第2隻蟹,J 話一人一隻~~~



之後順返天橋過去地鐵﹗

下一站兒童大公園~~~

沒有留言:

張貼留言