2012年5月5日 星期六

首爾秘密求婚之旅2012 DAY 3 - 兒童大公園 (賞櫻)




食完晏,返去地鐵,但你唔知應該搭邊條線去兒童大公園好﹗


問左地鐵職員,一場雞同鴨講之後決定搭去市廳,之後再響建國大學轉車﹗

不過鷺梁津有4條路軌,我地等左好耐都無車,原來等錯左,其實2條路軌都係有寫下一個站,我地估其中一邊應該係火車............


幾經轉折,終於都到兒童大公園站,首爾好多地方都係行樓梯,不過呢個站既特別得意﹗


1號出口一出就見到公園門口,有D小食賣~~~

仲有一地既櫻花瓣~~


除左櫻花仲有好多其他花~~~


順住人群行入去,終於都見到呢條櫻花道~~

果下感覺好興奮﹗



見到成個地都係櫻花花瓣﹗




於是我地就拾花瓣,自制櫻花雪~~





哈哈﹗好搞笑﹗完全睇唔到樣~~




都係J 整得好D~~~




又係成個天都係櫻花~~




LIKE~~~



影得麻麻,不過都好鍾意~~


L O V E~~



好難得無人~~~




呢棵算係好粉紅色~~~~



一直沿路行入去﹗


突然之間落雪...........

真係好震撼呀﹗

SAM_0869

感覺好興奮,難以形容﹗


想知道有幾大雪,請睇VIDEO﹗

我覺得呢個TRIP我好幸運,原本以為咁遲去到一定開哂花,點知韓國4月頭凍左一星期,變左時間岩岩好,響自由公園見到未開櫻花、慶熙大學見到滿開、而家響兒童大公園又見到櫻花雪~~~



興奮完我地又行左小小,見到好多人排隊﹗


不過唔識D韓星~~



另一邊~~~


韓妹自拍~~~



夕陽夾住落花 + 2個背影........感覺好正~~~



之後行左去斜路﹗


櫻櫻櫻



好似行到公園對面出口,因為J 開始NOSE 敏感,我地要坐低抖抖~~


一地雪


買左個COFFEE 同雪糕



好似D 韓國人咁,坐響度抖下~~~


呢度真係好靚~~~



仲影左好多靚相~~




LIKE~~~



唔知道點清潔呢???



個心整得麻麻.............=.=



希望以後既日子都可以一齊向前~~~


I LOVE YOU~~



我地行返出去正門~~~


有機會一定會再黎﹗



I LOVE YOU~~


之後我地過左去動物果邊﹗

估唔到咁多野睇...........

沒有留言:

張貼留言