2012年5月23日 星期三

Reenex CPS 第2次 Treatment

JOIN左PACKAGE之後,就要開始每2星期一次既TREATMENT﹗

因為我係NON PEAK HOUR,所以BOOK左22號LUNCH TIME過去~~

不過之後我諗返其實NON-PEAK HOUR 唔著數,又趕,之後做完又要MAKE UP 返,都幾煩﹗

於是我就問下可唔可以買多幾次,轉返PEAK HOUR 放工黎﹗

加上我有張COUPON 如果可以用埋咁就GOOD喇~~

不過到最後都係用唔到,我真係好唔明,上次我已經俾左9XXX,今次如果加多5次即係2XXX,加埋一定過萬,點解唔可以用﹗

個治療師仲要同我講:" 我打工嫁JA,前台話唔俾都無法,之後睇下有無得買COMBO時用啦"

我一定唔會再洗成萬蚊落黎呢度﹗

因為第一次係TRIAL 係無MASK 既,今次第一次有MASK,個MASK 係平時我地用GEL 狀,感覺上應該係平野~~~

整左2次,我感覺係有小小效果既,皮膚好似乾淨左,頭3晚FU左水份MASK 第2日真係好貼,不過我真心覺得呢個FACIAL 唔值4XX﹗

成個過程只係40分鐘都唔洗﹗



條款及細則:

  • 客戶必需為年滿18歲之女性。
  • 必須列印並出示此換領信,按指定日期領取獎品,逾期無效。
  • 現金劵必須於NEO DERM旗下品牌購買療程折實滿港幣$10,000方可使用
  • 現金劵只適用於購買正價療程,不可兌換現金或與其他優惠同時使用。
  • 現金劵每次只限使用乙張。
  • 現金劵有效期至2012年8月31日。
  • 每人只限於NEO DERM旗下各品牌分別使用療程現金劵乙張。
  • 客戶請預先登記及預約時間,方可享用療程現金劵。
  • 享用療程現金劵前,必須出示香港身份證/中國居民身份證/澳門居民身份證以作核實及記錄。
  • 只限換領信上所列得獎者使用,不可轉讓。
  • 如有任何爭議,NEO DERM保留最終決定權。


沒有留言:

張貼留言