2012年5月3日 星期四

大坑肉骨皇



去完韓國返黎約左CECI食飯,因為我食到銅鑼灣厭哂,佢又食到天后厭哂~~~

所以我就提議去大坑﹗

我第一次由公司行去大坑,盪失左路.........=.=

好彩之後搵得返﹗

去之前上網搵左D資料,CECI揀左呢間星馬菜~~~




2個人叫左一個肉骨茶,其實我一向麻麻呢D藥材味好濃既食物,不過呢間又OK﹗

甜甜地,可能有人話佢唔正宗,不過我覺得幾好味﹗




咖哩雞包~~~

好大個,味道又係幾好,不過就太大個2個人食唔哂﹗


仲叫多左個豬手,呢個好好味﹗

不過成餐飯好多肉呀

食下、傾下、原本想飲埋糖水,不過真係爆哂QUOTA喇~~~

沒有留言:

張貼留言