2012年5月18日 星期五

首爾秘密求婚之旅2012 DAY 5 - 明洞午餐、新村、弘大


返左酒店抖左一陣,其實個身仲係好濕...............=.=


原本LILY想帶我地去仁寺洞,不過太肚餓,所以都係響明洞食左晏先~~~

我地揀左之前想食但CLOSE左既景福宮燒肉~~~

個爐好得意,真炭!!!??


佢有好多款前菜,粉絲、芽菜、沙律、KIM CHI


菜卷.........

其實多到我都唔係好記得﹗


先黎係食牛~~~


一人分到2-3件,LILY教我地先用菜包住,加埋洋蔥、沙律同埋小小醬就係正宗韓式食法~



製成品就係呢個樣~~~

LILY仲教我地整紫菜包飯,用紫菜包住D飯,再響飯上面加D湯﹗

佢地平時就係咁食﹗


突然之間黎左個類似蒸蛋~~~

見佢地就咁食,可能係清下個味覺之後食豬﹗


第2款肉,其實我地唔知係咩,不過LILY之後問清楚知道應該都係牛﹗

呢個肉口感有D爽,唔知咩部位呢......!!??


食完牛就到豬,豬原來係另一種燒法,哈哈.....

好似響書上面睇過﹗


燒一陣就加D KIMCHI 落去,吸哂D油

感覺上都幾肥,不過豬真係好抵食,平過牛2/3﹗

食到好飽,呢餐好似食左7萬幾,不過都幾好味~~~

下次會再去食豬


之後我地響燒肉鋪隔離搭巴士去新村,無記錯應該係402~~~

搭巴士唔洗轉車,唔洗行上行落,不過佢無顯示,唔係LOCAL真係幾難搭~~~

去到新村我地決定分開行,俾D機會佢2個好好相處﹗

我同J 就無咩IDEA 想行邊,佢個心就只係記排EVISU,我個心就未定落黎,同埋落雨,真係無咩想行﹗

於是去左COFFEE SHOP 飲野﹗


飲完之後就行下附近﹗

呢座教堂都幾特別~~~



之後仲去左幾個SHOPPING MALL,不過都係搵唔到EVISU,J 居然買左2條TIE﹗

不過感覺上新村無咩野岩買﹗

下次未必會再黎~~~

我地約左5點半響MTR門口等,不過佢地遲到,哈哈...搞到我地白白擔心左一場~~~


之後就去弘大,雨一直下............

弘大其實好簡單,只係得1條街,我覺得D野都OK岩睇,價錢好似仲平過東大門﹗


LILY話想帶我地食雞,呢間野係SEVEN 開既~~~

LILY揀左呢款,我地都唔知係咩.........


食落去第一下甜甜地,都OK接受到﹗

不過第2下就會發現好大陣黑椒味..........=.=

我已經好努力﹗



不過最後都係食唔哂,佢幫我地倒左D汁之後撈左個飯﹗

哈哈﹗我地3個得出一個結論就係食唔慣~~~

多謝LILY既呢餐飯~~


牆上面好多SEVEN呀﹗

應該係掛,我都唔肯定


EUGENE因為等我地搞到唔舒服,LILY即刻買藥俾佢﹗

其實響一個語言不通既地方,有個LOCAL朋友真係幾唔錯~~~

有事都唔怕﹗

之後我地就分開喇,希望之後響香港會再見啦,因為短期我都唔會再去韓國~~

返到酒店佢地2個狂食野,又KIMBAK、又紫菜、又布DIN、又士多碑利﹗

我仲錄左一段對於J 精心安排既求婚之旅既感想﹗

我諗個MOVIE應該要到結婚果日先有得睇喇~~~

期待﹗

1 則留言:

  1. 同Lily溝通是用普通話嗎?

    Eugene同Lily幾合襯呀
    [版主回覆05/21/2012 09:35:00]哈哈﹗EUGENE 話係咪佢都似韓國仔所以襯WO.........

    我地用英文溝通呀﹗LILY應該係LOCAL 韓國人唔識國語

    回覆刪除