2012年5月27日 星期日

黑超特警組3 (MIB3)



星期六又係去左太古睇戲

今次既腳除左我同J 之外就係蘇菲同EUGENE~~

睇之前去左大戶屋食野,其實大戶屋野食無咩特別,不過就普普通通唔係特別貴,平時諗唔到食咩都會黎食下﹗

蘇菲叫左3文魚飯 + 烏冬,我叫左蘿蔔蓉雞扒鍋,賣相麻麻不過估唔到味道OK~~

J 叫左個炸豬扒,味道都幾好﹗




之後就去左睇MIB3,故事搞笑得黎又有小小MEANING,加埋小小感動位,雖然誇張左D,不過我聽到有人喊﹗

其實未來真係有好多個可能性,只係在乎呢一刻你點揀~~~

未知數就係人生充滿驚喜既地方﹗

我諗MIB 真係小數令我感覺到OK 既"外星人片"


同埋不得不讚一下,年青K 與老年K 都真係好似樣,唔睇介紹真係以為同一個人﹗

沒有留言:

張貼留言