2012年8月16日 星期四

秀殿

上星期同CECI 去試左渣甸街樓上一間日本蛋包飯~~~

原來佢都幾難BOOK,我地2個星期前已經打電話去BOOK﹗

我地好早上到去,其實人唔係好多,只係有3-4台~~


MENU 上唔多野食,不過有幾樣都無,我地當然會試蛋包飯啦﹗

另一樣就比較難揀,最後因為無左個beef cheek stew,於是揀左漢堡~~


其實都幾細件,個汁有小小酸,同個漢堡扒都幾夾﹗


主角蛋包飯出場,我地揀左肉汁~~

見到隻色,我以為佢地個汁係一樣,都有小小驚﹗

好彩係唔同味既~~~

蛋包飯個蛋佢真係整得幾好﹗

中間仲有蛋汁

不過COMPARE NIJI,我覺得NIJI 多款同味道好D﹗價錢差唔多~~~


食完見仲係好早,行左HAYSAN PLACE、SOGO 同埋TIMES﹗

而家真係個舍商場都一樣~~


最後響TIMES 影左一陣相﹗



CECI 點解你同10年前一樣樣~~~

沒有留言:

張貼留言