2012年8月11日 星期六

J Last Single Suprise Birthday Party

計劃左2個星期左右,終於都等到慶生既星期五﹗

其實放工都仲未確定到大家到達既時間~~

不過我都無理,一放工就去怡東羅左蛋糕先,BANNER前一日已經羅左,出到黎效果好滿意

(題外話: UNCLE又JOIN左怡東﹗即係今年我地又會有好多機會去食~~)


去到灣仔搵埋蘇菲,已經7點﹗去到即刻掛起個BANNER﹗

都整左大半個鐘~~

又整埋D氣球,都唔多夠時間出去食野,於是2個人叫左個DINNER SET,都幾多野食,包湯、串燒X3、MAIN COURSE叫左芝士焗長通粉 & 三文魚炒飯﹗

食完仲有時間唱陣K,間房唔算好大,不過2個人唱都幾開心~~


咩都未整前間房係咁既~~

之後9點半後開始多人到達,WINNIE,MARCUS, TWINNIE、DANNY、KENNY、FLORA、CHERRY CHAN、YAN、FIONA、阿輝、肥仔、阿史、POLLY、阿健~~

未到11點間房已經有16人﹗

每個到場既朋友我都有叫佢地響張BANNER度寫D祝福,其實連我自己都好感動~~

我一直都好緊張,怕D人悶,不過當人多左之後佢地各自SOCIAL下,我都無咁驚......

之後最緊張既時刻終於都到喇,伴郎帶住J 去到RED MR 樓下,佢叫J 一個人響樓下等等~~

其實佢個藉口有D怪 "佢個女仔朋友個朋友搞生日,佢想上去追女叫J 陪....=.="

呢個咩藉口~~

不過算啦﹗我只係覺得自己所托非人

之後我地較暗左間房D燈J 上到黎好似唔發現咁,之後佢先知全部都係佢D朋友~~

玩左一陣,影左陣相,好快就12點﹗



其實都係果個佢最愛既黑森林﹗

佢仲好CONSIDERATE咁將個牌反轉,因為佢同KENNY係同一日生日﹗





未齊人之大合影﹗

我完全FEEL到J既開心,同埋好愛佢身邊既人~~~


切完蛋糕又玩一餐,好彩個CAKE 叫人分左,唔係成個玩哂,好SAI~~


其實佢地好爛玩,不過呢班大細路,果種友誼好令人感動~~


玩下飲下已經第2朝喇~~

是夜真係好開心~~~

多謝大家咁幫手,我覺得J 好多朋友愛錫,好幸運﹗﹗

RED MR 間房係計MIN CHARGE $3500 + 10%,啤酒好似$200半打,DEWAR"S $480一支,綠茶 $50 一渣﹗

如果人多而又唔係好飲酒都可以考慮~~

不過佢地過左12點都唔羅個蛋糕出黎就差左小小﹗

我要特別多謝刀刀幫我整左個BANNER同埋阿史教我應該襯大家仲未醉就收錢~~

我呢個新手真係咩都唔識﹗


仲有CHERRY CHAN 呢張咁特別既生日CARD

下年J 就已經係我老公喇,感覺好奇妙呀~~

愛你

1 則留言:

  1. 呵呵。。。你個banner好正呀。。。
    [版主回覆08/16/2012 09:19:24]我自己都好鍾意呀

    回覆刪除