2012年8月12日 星期日

OP夜場 @ 海洋館



上次已經黎過一次新海洋館,不過感覺上都係無舊果個咁岩心水﹗

可能今次夜,好小人,唔洗迫,可以靜靜地咁欣賞下D魚魚,改觀左小小~~


我同細佬都好愛海洋生物,講真細個真係有立志做海洋生物學家~~

不過我讀書唔叻,加上香港根本就無海洋 ,只有海港,無生物可言

哈哈......我唔想將來只係響水族館先睇到呢D景象,所以大家真係要好好愛惜大自然~~

好感性完~~



入到去見到大大細細魚缸,數量比舊既小好多~~~


可愛雞泡~~~


太多品種既魔鬼魚~~

我既其中一個夢想就係同魔鬼魚一齊游水﹗唔知幾時有機會呢~~


毒刺魚~~


行行下都有幾個位置可以望到大池,不過佢係"突"出黎,令人睇得唔舒服~~


被困既一群﹗


再轉落去就望到個池底,新海洋館就會多D角度,呢樣都係好事~~~


好似當年去CEBU,RYAN 幫我地由水底影上去既角度~~~

真係好靚﹗


好愛呢張相,目標好一致,佢其實唔知我影緊相

再落去就去到大玻璃,我好唔鍾意,因為D光折射完好怪,以前企響海洋館最低層,感覺好舒服,望住D魚游﹗

睇到佢地隔一段時間就返黎果個位,真係2種感覺~~~

睇完海洋館就去香港仔食野,不過好多野都CLOSE左,最後我地食左南記﹗

生日食南記,真係好正~~~

(雖然J話只要同我一齊食咩都無所謂﹗)

遲D再補返餐啦﹗

希望呢個生日J 玩得開心,我知道之後既日子都會好似今日咁咁快樂~~~

1 則留言:

  1. "只要同我一齊食咩都無所謂"聽到都sweet,如果女友肯同我講就好了!
    [版主回覆08/19/2012 21:33:11]可能佢都係咁諗,不過無同你講=]

    回覆刪除