2012年8月5日 星期日

試衫@唯美主義 Perfection



連續2星期出動試衫,其實都幾支力,好想唔諗BOOK左KATE JEAN就算﹗

約左SPRING WEDDING(1:00)、ANOVIA (2:30) 同 BALLROOM(5:00)﹗

頭2間都係要俾錢試,我諗住上去睇下D款~~

原本諗住同WINNIE食晏,不過去到巴士站架車岩岩走左,搭車又耐左,最後都12:30先到尖咀...=.=

所以我地先去左第一間睇,不過真係無邊件睇得岩,太成熟太花巧,睇都無睇過佢地D衫就走左~~

之後見仲未到2:30於是去食左個快晏,食完2:00,諗住過左去宇珊家姐租衫果間PERFECTION睇睇﹗

好好彩無咩人,SALES 俾左4套衫我試~~

婚紗麻麻地,我覺得佢地保養做得唔好,有D地方D珠片都甩甩地﹗

第2件試左圖入面露背,DIRTY PINK 果件,佢係背心款,著得我個博位麻麻~~

SALES話背心款唔襯我﹗

第3件試左同KATE JEAN好似既TIFFANY BLUE晚裝,不過KATE JEAN保養同手工都好D,大家都好似幾OK件衫~~

第4件試左橙色魚尾,唔講隻色,我睇落好似長左,瘦左﹗好奇怪唔同魚尾效果差咁遠!!??

其實佢價錢真係幾平,不過J 同 AUNTIE都話最緊要高貴,價錢唔緊要﹗

唉,我真係無一樣野係BOOK得平﹗

但係又好開心佢地咩都俾我話事,好支持我~~

試完已經3點,因為ANOVIA都係睇款,所以最後決定唔去﹗

難得今日有3個姐妹,當然順道去百利睇姐妹衫,出乎意料大家意見差唔多,我擔心既事又小一樣~~~

唔該哂SAMMI、WINNIE同蘇菲黎陪我~~

不過今次計劃得唔好﹗

中間 4:00 要去ISQUARE 附近睇花球,所以最後都無去BALLROOM~~

花原來又係一大學問,我諗要先揀左自己衫,定左BACKDROP,再同酒店傾返包左D咩佈置,我記得好似只係包台花﹗

之後決定主花用咩花,RECEPTION 同台會唔會再擺花,手花應該俾6個姐妹,襟花俾父母X2,婆婆X2,細佬,兄弟X6

好似睇左好多野,之後同D姐妹講GOODBYE,下一站同 J 去睇蝙蝠俠~~

沒有留言:

張貼留言