2012年8月12日 星期日

OP夜場 @ 冰極天地



搭完攬車就行去冰極天地~~


原來有個新過山車開左,不過見要排成9個字都係算啦﹗

我地去睇阿象同阿鵝算喇~~~


南極企鵝~~~

館入面好似有3種,不過唔係好記得只係記得跳岩企鵝,因為佢個頭好特別~~


門口


人好似好多,不過KEEP住MOVE,唔係排好耐﹗


個個都心急去睇企鵝,得我地2個睇下D"動畫"同魚仔~~


睇到喇﹗不過比想像中遠好多~~

同埋真係超多人,個個都迫住塊玻璃﹗


佢地好多都訓左,好搞笑~~


中間可以望到水底,唔知日頭黎會唔會見到佢地游過呢!!!!???


好懶呀﹗

一堆大懶蟲,不過好可愛~~~


我地好好彩見到左邊果隻ALL 屎

好長一條白色由個尾噴出黎~~


其實最入既企鵝無咩人睇,個個都迫響前面,其實行入D就OK~~


同真企鵝合照


睇完阿鵝過去睇埋阿象~~


皇帝企鵝BB~~


漲卜卜,超得意~~~


一大堆B~~~


唔知佢地傾咩!!!??


一轉眼去左北極~~


阿象


因為我地企響餵野食果個位,佢地以為有野食,所以停左響度~~

好搞笑,用手輕輕平衡企水


其實成個館好大,不過就得4條海象~~~


轉左落下層~~

真係好空~~~


不過佢有D位做得幾好,可以企出去,好似響水底咁~~~

如果真係有海獅經過都幾得意~~~


超大玻璃~~


水底通道﹗

不過我真係好想知,佢同山上面果個海獅館有咩唔同~~

除左凍D之外~~


響我身後經過~~~


佢地好搞笑,落左黎同我地4目交頭﹗

我見到佢眼珠有轉~~~


合照~~


之後離開北極,最後一站海洋館~~~

沒有留言:

張貼留言