2012年8月12日 星期日

OP夜場 @ 香港老大街


訓醒已經係晏晝,我地原本BOOK左台去中環食BUFFET,不過真係好支力﹗

於是HEA到5點先出門口,J 屋企其實好近香港仔,於是正日免費去海洋公園~~~

而家仲有夜場SPECIAL OFFER,$150 -->$120,所以當日我地係$60一個人﹗好平呀

上年7月黎過,今年8月再黎,開左2個新野,香港老大街同埋冰極天地﹗

我地第一時間去左老大街~~


經過D熊貓,每年一影~~~


而家夏天好似無左夏水禮喇,不過就有D表演﹗

前排會濕身~~


老大街真係好多人呀﹗

點解我第一時間黎!!??因為條街我公司有份起,我當然第一時間黎支持下~~



好多香港 "舊史" 既野,人力車~~


特色涂鴉~~~


以前既檔口,都有D特色野食,不過J 只係想食魷魚~~~


再行入D~~


唔小得既玩具檔口~~~


我曬果皮~~~


呢個GAME ZONE 算係特別,其他AREA 果D無咩特別~~


耐唔時又有人表演下,唱歌跳舞~~~


歷史唔通只係可以響呢D設計入面體驗返出黎!!??


呢D而家都仲搵到~~

我地以為行完,於是去左探熊貓﹗


不過佢訓左,所以都係唔好嘈住佢地~~~



攬下好喇,買返屋企無地方放~~~


大隻小熊貓~~~


再行下兒童王國果邊~~


留句生日快樂俾佢先~~



小朋友濕身區~~


我地仲坐左小火車 (唯一玩左既機動遊器 )


條魚真係好樣衰


之後諗住搭攬車,經過老大街,先發現仲有一部分我地未去﹗

生果庭好入形入格~~


我賣菜~~


好正WO~~涼茶都有~~


都係推車走得快~~~


樓梯底既鞋鋪~~~


下一站冰極天地~~

1 則留言:

  1. ♥ Billyan ♥2012年8月14日 上午11:06

    我一直都想去,但係都未有時間 ..
    [版主回覆08/14/2012 12:30:02]應該唔會再有咩新野,去下夜場啦﹗都幾抵~~~

    回覆刪除