2012年10月29日 星期一

書中字有夢女神


終於都等到連放9日大假喇~~~

除左去5日北京,其餘時間其實無plan特別野﹗

放假第一日就去左電影中心睇戲~~

嘩嘩嘩﹗原來已經裝修好哂,靚左好多呀﹗

J揀左書中字有夢女神,開頭果半個鐘真係有D悶,不過後面講左好多野,我覺得都幾精彩~~

結局都幾唔錯呀~~

其實戲入面calvin同ruby 所面對過既問題,我諗好多男女都經歷過﹗

我自己都可以話有小小控制狂,同埋痴身怪~~~

好彩 J 頂得住ja﹗

我認同情侶都要有自己時間,始終大家都有自己屋企,朋友,不過有時又真係會想見多d 對方~~

個平衡點真係要用好多時間去搵,要搵到個同自己諗法差不多既先work~~


 


copy from yahoo photos



其實佢地2個都幾襯﹗好似話係真實情侶

1 則留言:

  1. 哈哈,我也有看,我覺得齣戲一般而已,但確是有訊息想帶出來
    [版主回覆11/04/2012 10:52:36]去睇之前我都睇左你既影評,你話個女仔唔靚,哈,不過J話睇就陪下佢,好彩覺得OK!

    回覆刪除