2012年10月2日 星期二

追月

我地2個人過左個好平凡、安靜既中秋,因為麥劉2家人都返左大陸,我地2個煮左餐飯、食左月餅同柚~~

呢個就係我地2012既中秋~~




10月1 睇完戲我地行左一陣數碼港,估唔到咁多人放假會黎呢度﹗



一家大細,我地坐左響草地望住D小朋友跑跳碰,真係好得意,好RELAX~~



仲有D外國小朋友好靚仔靚女﹗

之後就出左銅鑼灣食牛角,仲行左一間叫COUPLE FOREVER 既介指鋪~~

Manager 太 Hard Sell, 又話送指紋、又話8折,不過J 都係無動於僮,因為佢諗住係訂造﹗

我第2次食牛角,J 就第1次,都食左幾多野﹗



厚切煙肉,個醬食左都完全唔知係咩~~



牛肋肉(好味D,牛味出D)、牛脊肉﹗

焗甜薯,好好味,之後果日我地響屋企自己整,雖然唔係日本番薯,不過都好味﹗



石頭飯麻麻地~~



仲試左牛角沙律,沙律菜都幾新鮮呀﹗



最後當然要食銅鑼燒,今次燒得唔夠,不過都好好味~~



食完我地仲行左一陣維園,估唔到D燈飾仲未拆﹗

太好喇,最最後去SOGO買多個CHEESE CAKE就返屋企喇﹗

開心

1 則留言:

  1. J 係咪諗住自已設計介指呀?~
    [版主回覆10/07/2012 12:56:32]都可以咁講,又唔可以咁講,佢有個朋友造介指既...........
    會再諗下個款~~~

    回覆刪除