2012年10月15日 星期一

慶祝生日 @ Le Marron


10月Uncle Auntie 輪住生日(相隔一星期)~~~

於是星期日去左 Le Marron 慶祝,好搞笑,餐廳即場俾左張相我地﹗

質素都幾好~~~

原來幾年前J 同我我去灣仔果間分店食,記憶中味道係OK,但有小小貴,食BUFFET既價錢食法國菜﹗



Uncle 生日先,幾日前已經食左個COVA 芝士蛋糕~~



頭盆叫左沙律 & 田螺﹗

唔算好特別~~


我叫既周打蜆湯,都幾CREAMY,好味~~

J 叫左龍蝦湯 (有D鹹)



我個主菜係鴨胸

好黑呀,不過都幾嫩,下面係沙律X薯蓉﹗



Auntie 係黑毛豬,又係好嫩~~

OK好味~~~


J 叫左羊架,煎得幾好,不過都係唔夠以前Excelsior 好味~~

Uncle 就叫左燒雞


其實食完已經好飽,不過都叫左個甜品試下﹗

幾特別,味道唔錯~~~



餐廳送既心太軟,唔漏﹗

好滿足既一餐~~~

沒有留言:

張貼留言