2012年10月13日 星期六

MUA 的煩惱

雖然已經BOOK左KIKO AU做我BIG DAY當日既化妝,不過我個心仲係覺得KIKO 當日TRIAL化得我唔夠滿意~~

最衰自己當日SEND左幾個EMAIL 問其他MUA,好多都已經俾人BOOK左,心急又驚之下就俾左DEPOSITE.............

直到遇到PRE WEDDING既阿WING,唔知呢,我真係覺得佢化既我同KIKO化既我係2個人~~

估唔到J 都好支持我轉MUA,因為化妝真係好緊要~~

因為上次KIKO TRIAL 佢唔響度,所以佢提議我去KIKO度試多次,當係FINAL TRIAL﹗

我地七點半左右到左,KIKO幫我卷左D頭髮,其實佢搞完我個頭我已經好唔鍾意,唔直唔孌~~


完全無美感可言﹗

點解2個我可以咁唔同.........=.=

今次第一次試噴槍,感覺到有D風,小小水噴落塊面度~~~

感覺上我膚色比上次均勻左,不過就有D位好厚﹗

噴完粉,原來胭脂都用噴,不過佢噴到左右好唔對稱都無發現,係SAMMI同佢講,佢先改返,不過改完都仲係高低~~

個嘴都先噴左一層粉,之後再噴胭脂色上去,不過又係噴到出哂界,執返都係唔滿意~~

我諗KIKO平時真係化好淡,佢俾左2款假睫毛我試,一款太誇,一款清D,我自己唔LIKE 太誇,SAMMI就話太清果個無咩野睇,KIKO唔知點做好.........

於是就痴左2層清D既~~

SAMMI問佢眼影會點轉黎襯返D衫,佢就話都係加D閃粉,轉小小色,SAMMI想佢逐套衫襯埋諗好

之後佢都有根據我D衫去襯返2個唔同既眼妝,不過都唔太滿意~~

最後仲整左個掛頭,大家話OK,好彩~~~

後面有D亂~~~

離開左之後我地傾返KIKO既問題,第一好多時佢答完都好似好唔肯定,即係俾人感覺唔可以完全依賴,J 覺得俾左錢MUA,應該聽到既係專業意見~~

第二好無主見,佢唔理襯唔襯你,只要係你提議都會幫你整,TRIAL 又唔會全部都試齊,BIG DAY仲要無TAKE 2,可以出黎效果好差~~~

其實我計過都唔係損失好大,我俾左 $2500,TRIAL ($800),FINAL TRIAL ($400),即係蝕左 $1200

阿WING話佢明白我要TAR 訂,減左 $800俾我﹗

因為靚先係最緊要,於是又約左阿WING試妝,希望真係OK啦﹗


其實我諗有幾個原因令我個樣好難化 1. 膚色不均 2 偏黑 3 印比較深 4乾

不過佢地都話應該有D新娘皮膚比我仲差、比我黑,黑都有黑既化法...........

沒有留言:

張貼留言