2012年10月10日 星期三

北京鴨仔團

又到左九十月出遊既季節,原本諗住同J 2條友去大阪,仲問左大粒太知道10月底已經開始有楓葉

不過其實我心底係好想結婚前同屋企人去多次旅行,同埋守住每年同佢地去一次既承諾~~

於是就問下細佬有無假,J 話如果真係一家人都可以,咁就同埋我屋企人去﹗

點知細佬真係請到

原本我果個WEEK都要開會,好好彩BOSS 肯調去11月頭,我D BOSS真係好好人~~

我就問爸爸想唔想去大阪,點知佢話想去北京多D﹗

唔通我同大阪真係咁無緣,之前就地震,今次.............

唔緊要仲有大把機會,最緊要爸爸開心﹗

之後都煩左一陣要自由行定跟團,其實我好反感跟團,不過 J 話我而家PLAN 結婚已經好辛苦,希望我可以輕鬆D

同埋上次去泰國無左細佬響度都真係會磨擦多左~~~

睇左幾間旅行社,最後揀左新華 (跟團我盡量都揀返大果幾間﹗)

呢個團好在一定係搭港龍、有得浸溫泉 (我同事去過佢話間酒店好靚﹗)、要去既地方長城、故宮、天壇、頤和園都包左~~~

價錢同康泰搭中華價錢一樣﹗

住既酒店都係國際5星 (HILTON, NIKKO, HOLIDAY INN),因為我驚同屋企人去D酒店唔掂~~

其實我都有CHECK過D 酒店價錢,呢D國際5星都唔平﹗

唔知相隔5年之後跟團感覺係點呢!!??

希望行程順順利利,一家人都玩得開心,辛苦J 又要陪我屋企人幾日喇~~

28/10 中午起飛,1/11 夜晚返


沒有留言:

張貼留言