2009年2月6日 星期五

浪漫生日

12點喇~~又大一歲~~

燈突然熄左,你捧住蛋糕、唱住生日歌出現.....

超感動.....

多謝你的精心安排~~



Yeah~~~錫哂我真係好~~

仲有Cova蛋糕食~~



蛋糕係mango味~~

據說是Cova其中一款最好味gei~~


Uncle 、Auntoe都有一齊食,真係好賞面~~
(Uncle平時唔食cake ga~~)


食完之後我地話下次要一齊試下Cova Dessert Buffet~~



我生日正日Justin 仲特登請左假,等自己可以準時黎接我收工,無錯我係有返工ga~~都有早左一個鐘收工~ ~


我地去左一間位於灣仔的樓上法國餐廳~~


個環境都幾好﹗佢每個位都搵布圍住,好似得我地2個咁~~


裝修簡單,但好舒服~~



我好鍾意呢塊鏡呀~~

2個我~~



hahaha~~唔洗返工都著西裝....

真係好俾面wo~~



wa~~食野喇~~

呢個包包正到暈...



加埋呢個牛油,我地食左2籃....

牛油加左鵝脂肪同salt一齊整ga~~

真係超好味~~



煎鵝肝

好厚呀.....

出面脆脆地,入面仲係生ga~~

好味到呀~~我勁鍾意呢d濃味野~~



流緊d汁出黎呀~~
(我都流緊口水﹗)



芝士蕃茄Tarlet

我唔係好鍾意呢種cheese味.....

所以差唔多成個都係Justin食左~~



Mushroom soup~~

果陣蘑菇味濃到呀.....



OX Tail~~
Justin's Favourite



鴨腿~~

先yip左個鴨腿之後焗完再炸~~

d肉勁鬆同好入味~~個皮仲係脆ga~~



個雞係全隻上,不過佢燒得好腍~~

D肉仲係好滑ga~~

雖然貴過之前間心意屋2倍,不過一分錢一分貨...



雖然空間唔大不過2個人岩岩好~~



最後當然唔少得甜品啦﹗

又係心太軟,咁Justin鍾意食呀ma~~

唔會太甜,岩岩好~~



呢個Vanila雪糕 + apple pie夠哂特別


下面仲好熱,上面係雪糕

個雪燃超滑...

everything is so good


今年係我第一次搭正12點切蛋糕~~被Justin重視、愛護既感覺真係完全Feel到哂.....


其實我真係完全無諗過佢會做咁多野...


我覺得餐飯都幾貴ga~~不過佢就話一年一次無所謂啦﹗


有你真好~~~


之後我地仲去左睇戲,生日做既野都係行街睇戲食飯....不過可以同你一齊就夠lu~~


沒有留言:

張貼留言