2009年2月19日 星期四

支持Justin

今個星期日Justin要考專業試﹗


而今次呢一科係最難gei~~


其實我都做唔到d咩去幫佢,唯有隔日就去佢屋企﹗


煮熱個晚飯,煎d 年糕陪佢食~~


我記得Justin講過有人一齊食野會感覺好味d~~


佢鍾意分享的感覺


放心,我唔會俾你一個人食野咁寂寞ga~~


之後陪佢傾一陣計﹗


為左唔阻佢溫書、唔令佢分心....


我每一晚都好早訓.....


(咁早訓我皮膚都好左好多﹗)


晚晚都11點就訓,而佢就溫到1點左右﹗


如此簡單,如此幸福~~


B,你要加油呀~~


考到我要請你食大餐﹗幾時都支持你﹗



沒有留言:

張貼留言