2009年2月9日 星期一

Our wounderland~~

星期日同左幾個中學同學慶祝~~


好耐都無傾咁多計喇~~



thanks for 蘇菲"s arrangement~~



都食左好多野ga~~


同你地一齊總感到開心~~



美人其實都好鍾意皇上ga~~



其實每一次見面我都好珍惜,但有時又感到大家生活都好唔同...


成日都勁難約~~


希望我地不要各自走遠......


想努力維繫但又感到力不從心~~


不過我諗呢個只係過渡~~


因為當大家適應左,應該會好好多﹗


2 則留言:

  1. 佢本身都有寫blog架.周不時去食野.有次我提好似唔錯wor.搵次一齊食.佢話好架.佢過年亦好主動話比我知會去旅行.若果怕我地唔開心就唔會講啦.而且我亦主動話唔貴wor.但依家連旅行都去完返嚟.影都冇埋添.下個月輛到佢老公生日喇.唉.真估不到朋友.....好心淡囉
    [版主回覆02/13/2009 11:14:00]唔好唔開心啦﹗朋友岩玩既咪一齊,唔岩玩既就分開一排..話唔定之後見返感情會好好多~~
    其實有時我都會覺得同佢地關係唔同以前,不過過一排見返都係好friend ga~~話唔定你下個月約出黎食野會無事呢~~~~

    回覆刪除
  2. 已經分開一段時間啦.哈哈

    回覆刪除