2009年2月2日 星期一

澳門、珠海好玩團~~

聖誕先岩岩去完珠海澳門咁怏又去????


不過今次唔同ga~係同埋Justin班同事一齊~~ (31/1 - 1/2)


一行14人....


我就覺得好好玩好開心~~


一點四船~~


二點半終於都到左Macau喇~~


一大班人都無正式合照過tim......



一落船當然去食野先啦﹗


福龍新街~~


我記得之前都黎過~~


想食魚翅...


多人到呀~~


想食蝦子撈面~~


又係勁多人~~



最後食左百勝菜館


招牌魚翅~~


um~~不過好似太水喇~~好似唔知自己食緊咩咁~~


有雞同細細花膠~~



之後就分開一部分人去賭場


一部分人去食野


我同Justin黎過咁多次, 我地當然2個人自己行下啦﹗賭都唔係好岩我地....


食下 減蛋金錢餅 木康布丁同埋豬扒包、葡Tar~~


差唔多到集合時間就過返去威尼斯人~



影得我咁既樣ga~~


不過Justin話覺得佢自己好型wo~~


嘔吐~~


之後就去好多食評家都話好味既黑沙環法蘭度餐廳~~


其實等位等左好耐~~


個半鐘倒啦﹗不過佢有個花園俾我地坐低等都好d~~



一大班人一齊玩下又唔係好覺好耐~~


Yeah!!!食野


1. 權頭咁大個包... (食包包食飽...hahahaha~~ )


2. 青菜湯 雜菜湯~~



3. 燒豬


4. 燒魚~~



5. 出名排骨



6. . 燒雞



7. 唔知咩肉...


8. 豬手..



9. 馬介休魚



10. 呢個飯都好香..好好味~~


餐廳其實都幾殘, 又遠...

我諗應該下次都唔會再去lu~~



過關上珠海返酒店lu~~


間房都ok gei~~


$250 per room都算係咁~~


不過當我地飲完野返黎無水可以沖涼果下就差d lor~~


我地最後去左另一間房沖, new wing果邊d房靚好多~~


出去飲野lu~~



水環路酒吧街...


好Modern, 下次如果多人都可以再去﹗


玩玩下得返6個人...


不過笑到肚痛, 個個都猛加酒, 點知要自己飲返自己加果d~~

Twinnie仲勁一次過飲5杯~~~><



之前果晚4點先返酒店


第2朝11點又起身準備出發喇~~


不過都好精神wo~~


Justin個妹Twinnie後面係佢男朋友~~



中間領隊: Randy


佢帶左好多歡樂俾大家~


佢朋友仔Ken (希望無記錯啦﹗)


出發去食海鮮lu~~


又係灣仔....


不過原來已經搬左..去隔離街.....



我地稱之為變種瀨尿蝦


因為實在大得離譜~~



條街真係好長~~好多野賣~~


條街乾淨左好多~~



同事話我同Justin個面形、嘴、同nose都有d似~~


咁搞笑~~已經有好多人講過ga la!!!不過我地2個都唔覺得似~~


不過點睇佢個nose都高過我果個.....



已經有成塊面咁長...


Justin都長面所以有佢咁塊面長應該就真係好長ga la~~


十幾個海鮮樣樣都好好味~~



點解得返d骨gei???


呢條本身係一條完整既斑....


不過十分鐘唔洗就已經.......



象拔pong~~


下面就水煮上面就煲粥....2款都好好味~~


如果得2個人都食唔到d 咩好野~~


一大班人都好開心~~


感覺同事都好玩得~~


食完野我地就去左口岸附近玩高Car車~~


不過d相唔響我度~~


玩得好開心~~


沒有留言:

張貼留言