2009年1月31日 星期六

開年飯

Happy Friday 要先返左屋企陪Daddy媽咪食開年飯﹗


放左工先去接Justin收工,之後一齊返屋企~~


Justin買左Birds Nest送俾我媽咪佢地﹗


屋企仲黎多左一個阿姨同一個叔叔~~


又俾左大大利是我地2個~~


Total 6個人食飯﹗因為細佬都未返﹗


果晚有鵝、雞、蝦、蟹、芋頭、燘花膠、仲有螺頭湯....


d crab好大隻,要成百幾蚊一隻﹗個味又岩岩好~~


Justin自己都差唔多食左一隻~~


其實我真係覺得媽咪好叻ga﹗


咩都識整,仲整得好好味~~


有好多人都話佢拍得住d大廚﹗


以前都無咁覺,但當我睇到有好多媽咪都係咩都唔識整﹗雖然媽咪係好師奶~~


不過可以好似媽咪咁都幾好呀~~


Justin個湯怪又黎喇~~


飲左3碗都未夠仲想再飲﹗


一家人一齊開心笑下感覺好好呀~~


之後我地就一齊由我屋企返佢屋企.....點解????


因為第2日一早就要同埋佢d 同事一行14人過大海之後去珠海~~


今次講真一大班人感覺同平時2個人好唔同﹗


耐唔時一大班人都幾好玩~~


不過最緊要係我覺得佢d同事都幾玩得~~~


沒有留言:

張貼留言