2009年1月25日 星期日

2個人團年

年廿九同左Justin2個人去香港仔<<皇家沙>>食團年飯﹗



2個人order左勁多野食﹗


鎮江肴肉﹗都ok好味不過唔係好鍾意凍野﹗


菠蘿咕嚕肉﹗最愛菠蘿


上海粗炒﹗唔係好入味﹗



生煎包﹗小籠包﹗上海雲吞﹗


高力豆沙﹗


飽到我呀...........


見到隔離台一家人幾代同堂﹗我地傾左將來生仔果個問題..........


佢想50歲就退休之後同我2個人去旅行嘆下~~


但我就好想生一個屬於我地的小朋友~~一代代~~(其實我都幾傳統ga~)


如果係咁就更無可能50可以退休~~就算30歲生﹗到50佢都仲係得果20,連書都未讀完......


而家我地根本無能力去照顧一個BB....


呢D時候就會覺得錢好重要~~


heehee~~唔知呢﹗不過諗下都好呀﹗



Justin話如果阿仔(Justin話佢鍾意仔多d﹗因為可以教佢踢波﹗) 似我個nose咁扁...似佢個身勁短,D牙唔齊,頭髮孌孌,似我地2個個唇咁厚,我地2個都近視,皮膚又唔好﹗咁就好Ugly喇﹗



但如果似我雙眼皮,d牙齊整,似佢面尖尖,nose高高,咁又幾ok wo~~


2 則留言:

  1. 哈, 你地係咪學左我同王子咁, 鍾意order到成枱都係!!
    比果兩個公仔笑死......

    回覆刪除
  2. 雖然大食...不過叫得太多始終都係食唔哂....
    哈哈...雖然有個仔可能係靚仔...不過Justin話應該都好似我地2個咁矮~~呢個都好笑~~未生就話自己個仔係矮仔~~

    回覆刪除