2009年1月24日 星期六

一家3口????

Happy Friday同左Justin 仲有Eugene出去督波、唱k、行年宵。


點解叫做一家3口???


因為Eugene成日叫我做阿媽叫Justin做阿爸﹗


佢話果晚係一家人團年wo~~



我地先去左督波,佢地督我就織冷衫﹗



唔知係咪受左Justin影響而家都幾鍾意睇人地督波、踢波......


之後就去左灣仔加州紅唱k﹗


我地因為未食野,所以加左個$32但無野食的Buffet~~


個K仲要勁貴﹗$180.....


埋單要$240一個人﹗超唔抵﹗


仲要搞到Justin發我脾氣~~~



(哈哈.....經過小學同學個攤位~~)


最後Eugene走左,我地2個行花市傾返個問題﹗


佢話之前Eugene話我講野有時好唔岩聽,佢而家都覺得我講野無以前咁顧人感受﹗


有時講野佢都好唔岩聽,但都忍左﹗而家發現咁樣唔Work~~


我就同佢講佢唔講出黎我唔知﹗同埋唔應該突然發咁大脾氣~~


其實之前都發生過同一個問題~~


而提呢個問題都係Eugene~


我知道我自己應該點做.....


沒有留言:

張貼留言