2009年1月2日 星期五

平靜的2009年1月1日

元旦日係假期當然訓到好晏先起身啦﹗


之後我地就一齊睇叱咤頒獎禮


我一向都有聽開903.....


覺得個show都幾精彩~~


不過本身我以為張敬軒會有更好成績...


無諗過王宛之會有女唱手獎...謝安琪都好勁呀~~~


我都晏晝食左屋企唯一食得既杯面﹗


夜晚唯有叫外賣喇~~



叫左Pizza,意粉、小食仲有湯....


呢個Pizza我覺得幾得意,個醬係沙律+水牛醬...


其實同普通沙律醬無咩分別~~


d 青口就好細....細到好似手指尾咁....


d邊邊係腸腸係ga~~好得意~~


其實食1塊已經好飽~~


Happy Friday都應該係食返呢d野ga la~~


不過可以響2009年既頭3日都痴住Justin都唔錯呀~~


沒有留言:

張貼留言