2009年1月15日 星期四

突如其來的Happy Wednesday

星期三又同Justin一齊lu~~


我地買左個外賣,之後就一齊返屋企喇﹗


佢負責煮我負責食﹗


因為佢之前同我鬥快輸左﹗要煮一餐飯俾我食﹗其實都係叮返熱Carmen的送﹗


之後我地仲一齊四點起身睇車路士﹗


好耐無講過車路士既近況喇。


離左隊的球員~~~


胡禮菲臘斯 、賓希姆舒夫真高布歷治馬基利尼薛維爾.....


Justin好鍾意馬基利尼同埋舒夫真高,可惜離哂隊lu~~


但都有好新球員


伊雲奴域(Branislav Ivanović)、明尼路Mineiro)、迪辛度(Franco di Santo)、史杜治 (Miroslav Stoch)


今個月應該會再有球員買賣﹗


球賽不十分精彩,我更睇睇下訓左﹗


不過有我陪下Justin應該幾開心﹗


我地仲一邊食Jerry一邊睇,係我整嫁﹗


朝早就一齊返工﹗但都幾精神


估唔到就快一星期,大葵子都係好靚﹗


可能天氣凍,唔知可以keep幾耐呢.....


沒有留言:

張貼留言