2009年1月1日 星期四

除夕Blog友聚

除夕放左工之後我就過去旺角,因為相約左一班Blog友﹗


其實佢地都係公主的Blog友先岩...我只係其中一個﹗


地點: 旺角好景中心水瓶座cafe~~



一年前開始睇公主既Blog~~

雖然佢一直都話自己既故事好普通,但對於我就感覺很特別~~


可惜當晚見唔到王子~~~



Blog友的狗狗....好得意呀~~



joe 仲有Carol


阿Joe好似搭台咁呀~~~


Carol~好活潑ga!!!!



仲有Angel~~其實仲有幾個blog友ga~~


不過無影到相~~


um~~大家都好好奇點解我會出席,其實連我自己都唔知﹗


其實男女女女男男都唔重要!!

最重要既就係愛﹗可能就係喜歡你地愛的故事!!!!!


識到一班新朋友感覺好奇妙﹗


1 則留言: