2009年1月23日 星期五

你知唔知我係邊個呀??警察呀﹗拉你呀嗱.....

講起呢件事我同Justin都勁嬲呀﹗


話說尋日放左工之後我去銅鑼灣羅蛋糕。


而Justin就響北角上左巴士先,到左銅鑼灣我就上車﹗


差唔多到的時候佢sms 叫我上車之後扮唔識佢,佢有野做緊。


果下我覺得好怪,不過我照做左,仲坐左響好遠觀察住佢﹗


但佢又無講電話又無sms又無同佢隔離果個人傾計﹗


講真開始有啲嬲﹗


到就落車果陣又sms叫我一個人落先,佢要之後果個站先落﹗


嘩﹗我啲火係咁湧上黎,但我同自己講唔可以發火﹗聽左解釋先.....


不過入到屋見到Uncle d 火都熄左一半﹗


Justin問我:"點解唔問發生咩事",我就同佢講 :"如果你想講你自然會講ga la~~"


(哈哈,原來我自己咁型ga~~)


Justin 同我講返成件事,佢上左車之後坐左響出面果個位,有個大叔迫入去,咁Justin就好聲好氣同佢講 :"唔好意思,我女朋友一陣就上車,麻煩你可唔可以坐第2個位???"


點知個大叔聲大大咁話 :" 做咩呀???口靚仔﹗想霸位呀???你知唔知我係邊個呀??警察呀﹗拉你呀嗱....." 仲響個銀包show左張Pass出黎


痴線﹗我聽到呢度已經好嬲喇﹗


Justin :"先生,首先我無諗住霸住個位,我頭先係征詢你意見肯唔肯坐第2度,但我覺得你而家係用你警察的身份恐嚇我﹗我想知道你篇號幾多????"


大叔 :"我做咩要俾個篇號你呀﹗我頭先係用乘客身份同你講野呀﹗"


如果係用一個乘客身份點解要show pass 先.....我唔覺得警察係大哂﹗


我同Justin都知道霸住個位係唔岩,但當時車上係仲有好多位ga~~


之後仲要勁乞人憎咁話 :"做咩呀???口靚仔﹗唔順氣呀,報警呀﹗叫全車人同你返警局呀﹗"


Justin :"呢件事係我地2個人之間的事,唔應該搞到其他人,我只係想知你個篇號幾多﹗"


個大叔點都唔肯俾之後仲扮野行埋車長度,望住Justin :" 點呀??係咪報警呀??係就叫車長停埋一邊﹗"


呢種係咩態度呀﹗



之後到左站Justin就跟住大叔一齊落車﹗(果時我已經走左ga la~~)


佢行去邊,Justin就跟住。(雖然咁做係無咩意思,但係我都想串一串返佢lor~~)


大叔忍唔住問 :" 口靚仔,做咩跟住我呀???"


Justin :" 下??呢度公共屋村黎ga wo....你唔係又想用警察身份唔俾我響呢度行呀???"


之後仲羅個電話扮野影佢,激到個阿叔死死下﹗


我男朋友都幾古域﹗


呢件本身係一件好小的事,但我覺得大叔唔應該用啲咁既態度,同埋佢應該都尊重返人唔好下下叫人"口靚仔"


Justin諗過好多野,點解佢唔認我就係唔想個大叔知我係佢女朋友想保護我﹗


佢唔同我一齊落車都係一樣﹗


 雖然好嬲,但突然好感動呀﹗


我始終都係想講一句警察唔係大哂﹗





4 則留言:

  1. 距似黑社會多過似差佬!!

    回覆刪除
  2. 其實佢係咪差佬黎架?!  如果影佢相放上網 or youtube 佢都幾大鑊!

    回覆刪除
  3. ngng~~不過佢住得咁近都唔想搞咁多野﹗係覺得佢好乞人憎~~

    回覆刪除