2009年1月19日 星期一

家庭樂 + Shopping

星期五六都習慣同住Justin一齊,今個星期連星期日都係....


星期六完波之後Uncle叫我留響度訓﹗


2點左右我地偷偷地出左去督波﹗


佢個fd車我地﹗玩左一陣就返去lu~~


差唔多6點先訓﹗


訓到差唔多3點半先起身........


之後仲2個人整左個美味炒烏冬


賣相都唔錯嫁,味道當然一流啦﹗


當煮緊野食的時候,Uncle同我地講"唔好咁晏食野呀﹗對身體唔好﹗"


講真我成日都覺得自己唔識同Justin屋企人相處..........


唔知可以同佢地講咩話題...


我要加油先得﹗


之後我就出去銅鑼灣同Sammi行街﹗


好開心,買左新Boot同外套﹗


2樣都好抵﹗件褸原本$780,如果買滿$1000會減多 $200


Sammi咁岩又睇中左條Scarf~~


對Boot都係 $230.....


我知道自己講過一個月唔會買多過一件野﹗


不過今個月係新年係咪應該例外先????


同埋我覺得應該set limit rather than數量﹗


將之前果個改為一個月唔可以買多過$1000


好似好奸,不過好似reasonable d~~


同Sammi行街好容易買到野﹗同埋都幾岩Feel~~


始終大家都係女仔﹗


傾落計唔知點解覺得佢大個左,成熟左好多,可能之前擔心係多左....


你識得諗下將來已經好好喇﹗add oil~~


.................................................................................................


我知道自己地位去到邊,唔該你都清楚返自己。


別太過份﹗


別令我討厭你﹗


沒有留言:

張貼留言