2009年1月8日 星期四

Justin的Christmas禮物

都唔記得講返今年我送俾Justin既禮物tim~~


係一本由我一手一腳整出黎再俾人印既書



(咁黃係因為我用左第2d mode影相﹗)


其實睇返個封面都唔知我地響日本~~


不過諗過度過都係呢張最match個封面﹗


d字係我整既~~



入面有差唔多30版﹗每一版都可以自己打d字落去﹗


d圖片當然係我揀ga la~~



將旅行時點滴都記下來~~



我仲特登加左小小effect~~


好鍾意呢張相呀~~



會記得哂自己去過邊遇到咩好笑既野....


笑過喊過......



錫哂你,鍚哂我﹗


不過因為時間關係我都唔係加左好多字﹗


Justin話佢好鍾意....咁就夠lu~~


尋日我又偷偷地去左Justin度訓....


雖然只係一齊食下野,一齊睇下戲,不過我都好鍾意呢d咁relaxa既生活~~


可能我真係好鍾意同佢一齊﹗


一家人食鮑魚﹗我都有份ga~~


有人偷偷地羅俾我食~~


added09年目標:


5. 減6磅


6. 學識倉頡 (對將來都有用﹗)


6 則留言:

  1. 我都好想整返本呀, 見阿豆佢又整......
    想送比王子......嘻嘻!!

    回覆刪除
  2. 嘩!真係好有心機整喎!total how much???

    回覆刪除
  3. i want to make one too

    回覆刪除
  4. $145 + 50 post fee..不過我覺得都幾抵.....

    回覆刪除
  5. http://www.greenprint.cc/home.html
    咁俾條link大家呀~~有好多款可以揀

    回覆刪除