2009年1月17日 星期六

Happy Friday@桃園

又到左一星期一次的Happy Friday


因為有張coupon就到期,於是就去左電影中心睇新上畫的<<赤璧>>


好抵呀﹗原本 $60一張,而家$48二張﹗


睇之前當然要食個飯啦﹗



位於: 油麻地吳松街桃園大排當﹗


其實都幾污煙帳氣,um~~我地隔離仲有不明物體yu動.........


叔叔都粗豪.....



雖然環境就真係差左d,不過食物真係好好味...........


鹵水鵝腸,d腸仲係脆嫁..........勁爽﹗同埋好入味﹗



椒汁炒聖子,睇到都知火喉十足﹗佢個汁好濃,聖子點左之後........



西檸雞個汁激酸,但我同Justin都一致覺得好味﹗


再加2個靚仔岩岩好﹗



果度真係好舊..............><



同埋一定唔係坐得舒服.....


不過值得推介


下次我地會再試埋其他........



睇完戲之後我地仲食左一間糖水


"松記" 一個食雜果燕、一個食合桃胡


Justin就覺得2個都唔好味,不過我就覺得唔錯﹗


感覺好開心


沒有留言:

張貼留言