2009年1月7日 星期三

阿詩馬

因為星期一見唔到,於是星期二又約返...


我去左太古搵埋Justin一齊食晚飯之後行街﹗


佢帶我去食一間叫阿詩馬的雲南菜館﹗


我地叫左3樣野...都幾好味ga~~



heehee~~成日都係咁既樣......



雞絲涼伴米線...


個汁好好味ga~~


其實好大碗....最後都食唔哂﹗



仲打左個邊爐﹗hahaha~~其實係雞同雜姑鍋....


再加一個有10粒既水餃....飽到呀~~~


之後就行左一陣太古城﹗我都幾鍾意同Justin行街﹗


因為佢會幫我揀衫、襯衫...


都鍾意同Sammi佢地行ga~~~


食飯我地傾左好多好多野....傾下09年、傾下自己份工、傾下朋友、傾下旅行...


(我應承左Winnie大家都諗下09年有邊10件事想做,到年尾既時候睇下邊個做唔到一半就請對方食飯﹗)


um~~係呀~~我地3月又飛喇﹗今次去沙巴﹗


我想去10日,哈哈﹗不過又真係好似多左d~~


而家計劃去一星期﹗


咁而家要開始減定肥喇~~~


(諗起都開心﹗同Justin一齊就會有諗起都開心既感覺)


而家我諗到幾個09年一定要做既野﹗


1. 今年要儲到2-3萬


2. 搵過份更加鍾意既工


3. 一家人去一次旅行


4. 好似08年咁同Justin繼續sweet..


(08年我計過我總共見左Justin  199 次...即係3日幾就見2日﹗好勁呀﹗)


Justin都講左佢09既計劃


1. 買樓


2. 將流動資金儲到去10萬


3. 升做unit manager


4. 3月前考齊哂d牌


5. 對Cherry更加好 (哈哈﹗呢個我加既~~)


男人都係事業緊要ga la~~我呢d女人仔都係企埋一邊ga la~~~


好我地一齊努力啦﹗


2 則留言:

  1. 留晒口水囖...  希望你所希望嘅都會實現啦..

    回覆刪除
  2. 多謝~~你都要加油呀~~

    回覆刪除