2009年1月10日 星期六

脫掉智慧齒

Happy Friday Justin唔洗返工,不過就有樣好重要既事要做﹗


就係去脫掉那隻壞掉的智慧齒﹗


放左工我見到呢朵大葵子於是就買左去探Justin喇﹗



向日葵真係好靚,好大朵呀~~~


希望佢快d無事,唔再痛﹗



我地諗要將大葵子放響邊呢???其實應該搵個花瓶裝起佢....


點知Justin話放響花園﹗


萬綠松中一點紅﹗hahahahaha~~~


不過最後都係將佢放返落花瓶﹗


我勁眼訓,10點左右我地傾傾下計訓著左﹗


我同Justin share返我阿Head同我give me 5.


佢同我share返佢同事既搞笑野﹗


i am really happy to be with u~~~


沒有留言:

張貼留言