2009年1月11日 星期日

心意屋

之前果晚咁早訓,一早就起身lu~~


因為我成日都同住Justin一齊我根本就無時間可以織冷衫﹗


所以我決定左話俾佢知我係織緊件衫俾佢﹗


點知一度之下發現大件左勁多﹗



經過左好多日努力先有今日既成績ga~~


我決定約埋佢星期一去間冷鋪問下可以點......


其實我覺得個紋、色都好靚﹗


好想快d完成﹗


星期六晚我地一齊去左北角和富道6號地下的一間西餐廳食野~~~


叫做 <<心意屋>>



order左羊肉丸、燒春雞、南瓜蟹肉意大利飯仲有心太軟...


肉丸好多汁、好入味.....


隻雞仲係好滑,同埋中間係無骨ga~~好易食﹗


個飯都好味可惜太大陣荀味,我唔係太鍾意﹗


心太軟好味﹗



我個頭咁ga~~早知洗左佢先出門口啦﹗


Justin上次響海泉灣既時候撞到一個疑似佢ex-girlfriend既女仔﹗


佢同我講左果個女仔既野,哈哈...好好笑﹗


點知尋日知道左果個女仔已經結左婚仲生左個仔﹗


其實我都唔介意聽佢之前既野,佢話試過同一時期有4-5個女朋友....


響街度其實都有時會撞到﹗


不過而家得我一個就得喇﹗


我諗佢已經玩夠喇......


沒有留言:

張貼留言