2009年1月4日 星期日

2009年第一件喜事

Haappy Friday之後既星期六我一早就要起身喇﹗


因為要準備去飲,仲要Justin屋企響港島好入既地方~~


好趕好趕之下終於都響開左席一陣就到左﹗


佢地2個係我細細個已經識ga la~~雖然平時唔多聯絡,不過佢地結婚我真係好感動﹗(好似到現時為止令我最感動既一次婚禮~~)


看見新娘那個幸福的笑容~~



劉生劉太~~



當日仲有好多人...


中間個妹妹4歲半ja~~見到我部相機毫愛不釋手了.....



自拍左超過20張相~~~


其實佢都幾靚女嫁~~

我好鍾意呢張相呀~~



將來一定係自拍女王~~哈哈....


最後真心希望劉先劉太新婚快樂,恩恩愛愛,永遠幸福~


密密麻麻的活動終於都差唔多完喇.....


真的需要好好休息一下喇~~~


沒有留言:

張貼留言