2009年1月20日 星期二

為我而改變

我是一個勁大頭蝦的人,星期日走的時候忘記了自己的八逹通及眼鏡~~


眼鏡對於一個5xx度近視的人是何等重要.....


於是就特別安排了星期一,佢去寶林,我就去將軍澳做Facial~~


之後佢黎搵我一齊食野﹗


我同佢傾左一件事,一件我知道佢聽左會唔高興,但我知如果唔講個問題只會不斷重複~~


我不是不願意為你付出小小﹗


我知道你已經處理得很好,但我總覺得這樣感覺怪怪的﹗


以前你會很堅持,只要是你覺得自己無錯﹗


你可能連聽我說的耐性也沒有﹗


但今天你唔同左﹗


我自問表達能力很有問題,心想的事不能用言語去表達﹗


所以我真的很怕吵架,很怕其他人連珠炮發......


你問左我2句之後就好像明白我的想法一樣﹗


你答應我會改善,其實我內心是很高興的﹗


我不想因為我令你失去自己,但2個人一齊一定會互相影響著......


你的那個電話,是要證明你真的已經聽到我的說話嗎???


衷心感謝~~~


.......................................................................................................................


講返我個Facial先﹗


今次是尾二一次,佢當然又叫我再買新啦﹗


個Offer都幾好,$4000 (55格 - 可以扣Facial同機)


佢仲送一支 $760 去印水 (呢支我用過,其實真係幾好﹗)


不過當我諗返我挨左咁耐先差唔多可以脫離地獄﹗我唔想再一次後悔~~~


同埋扣格仔係任得佢話gei~~唔想又做水魚....


Yeah~~我終於都可以完成全部Facial,都唔明點解人做Facial我做Facial我會咁.....


希望我會有另一個好開始


我Facial有幾Horrible~~Justin用左一句說話形容 "人定鬼??"


我唔介意呀,因為我都有同感.....


(嘩~~我成篇都用倉頡打真係好叻呀﹗)


沒有留言:

張貼留言