2009年1月22日 星期四

團年飯

尋晚,我地一家人仲有Justin食左第一次的團年飯﹗


第一次5個人﹗


媽咪準備左好多好多......真係好多送﹗



成台都係﹗


有雞、發菜豪士、羊腩、菜心、燒肉、螺頭湯、湯丸﹗


開飯之前仲叫媽咪煎左幾塊年糕過我地食﹗


啲年糕係媽咪自己整嫁~~


仲有蘿蔔糕.....俾左3底Justin~~


響Justin屋企永遠都無可能食到呢啲野﹗


個湯好飲到佢飲左3碗都仲話想飲﹗


最後帶左一壺返屋企﹗



um~~食左咁多野當然要幫手做下野啦﹗又係幫我執房﹗


我間房過一排就會好亂,有人幫手執下會好好多﹗


 Thankssssss..........


我諗住初3上Justin屋企拜年﹗


而家諗緊可以帶咩禮物............


簡簡單單,但好開心......


沒有留言:

張貼留言