2009年1月13日 星期二

無錯又係放工陪女朋友

其實無咩想買,只想叫Justin陪我去冷鋪度下件冷衫唔岩身可以點改....


而家織緊108針﹗一個花8針,一減就要減8針,仲有條邊果2針﹗


不過傾傾下都係唔改喇﹗第一件由佢啦﹗唔岩身都無辦法﹗


同埋唔夠時間~~


之後我地就去左朗豪坊隔離既朗晴坊食晚餐~~



台上面好多野食呀~~


so皮湯、garlic包、拉面、一堆送、豬仔腿大蝦、八面玲瓏特飲、鳳梨盧會特飲


個湯就可以啦﹗包包盲 好好味﹗


我個拉面好似唔吸引,不過佢d送都ok ga~~面就怪左小小﹗



豬仔腿大蝦better than expect~~~


係真係幾好味ga~~


飲品就一般啦﹗2杯都係我點既~~~


呢間鋪就叫八面玲瓏,咁多野食都係$131 好抵lor~~


可以一試﹗係上菜太快之外~~


之後就行左陣街,我target schedule,到而家都未買好似遲左d wo~~


以為Justin會買俾我ga ma~~



最後我地一齊揀左呢本,閃閃地粉紅色﹗好靚~~


不過入面就有好多唔岩洗既野﹗


哈哈﹗你唔好咩都就哂我啦﹗我會被寵壞ga~~~


呢幾日情勢低落因為好多原因,朋友、自己.............希望自己會好快好返﹗


點解呢篇blog叫無錯又係放工陪女朋友??


因為09年到而家都係12日,但我應該見足Justin9日﹗


3 則留言:

  1. 我都贊成唔改, 再改就趕唔切起貨lu.....

    回覆刪除
  2. 唉﹗我都想十全十美,不過真係唔 (rmmr) 夠 (nnpr) 時間喇~~

    回覆刪除