2009年1月6日 星期二

咩都唔洗做都OT???

好似返左個半月工都無咩講自己係做咩tim~~


我係一個PA......


平時都無咩野做,聽下電話,Print下email、搵下File.....


日日都準時6點收工﹗


阿Head係一個大叔,人好好,可惜工作上.........


話說Justin星期一去黃大仙睇牙,佢Book左5點﹗


以為整完我收工,佢買定d送我地可以返屋企煮飯仔...


佢勁快就整完,買埋送...好乖咁等緊我返去﹗


仲send左個sms俾我﹗


點知可怕既事發生左.....我阿Head同我講有個Circular急住出要我留低﹗


但無講幾點可以收工﹗


阿Head send左個email俾第2個Dept既人睇下有無問題..



人地覆左,我阿Head同大阿Head再執再send俾人



其實除左我等緊,仲有幫我地出Circular果個Clerk....


大阿Head中途講左一句 "其實聽日出都得﹗"


但我阿Head堅持...


堅持要咁多個人等....


仲有我男朋友都等緊.......


最慘係執個又唔關我事...我只係響度等﹗


等執好哂send個email俾個Clerk (其實我阿Head自己做都得啦﹗)


最搞笑係等到7點,(好似仲係好早) 但其他人都收哂工﹗


個Clerk都走左﹗連大阿Head都頂唔順走埋


我阿Head先叫我走...


Justin白白地等左我2個鐘,之後佢上左巴士我先放.....


玩呀.....


如果最後出到條氣都順D...而家真係......


下次唔好咩都唔洗做都OT呀..........唔該


3 則留言:

  1. 不過我地做等果個真係幾無奈架!唉!

    回覆刪除
  2. 哈哈,妳阿Head既行為同我地阿伯有得輝喎 ! 妳之前都領教過啦

    回覆刪除
  3. 咪就係lor~~可以羅返time off都唔想響度等lor~~

    回覆刪除