2008年12月30日 星期二

重遇宇珊

由讀完中五大家分開左學校之後我地已經好小聯絡喇~~

宇珊係一個好就得人既朋友仔,重遇你感覺好開心~~



宇珊唔知你仲記唔記得我成日都話你係宇珊秋人個fd~~宇珊抽筋呢.....


你同以前一樣~~

只係外表唔同左~~



雖然影過幾次,不過同唔同既人無所謂啦﹗


我地傾左好多野~~share返呢幾年既點滴~~


原來轉校對你咁大影響~~我都唔知tim~~


你要人響身邊扶持既時候唔知我做緊咩呢????


不過唔緊要我相信以後我地一定會搵多d大家~~


記住我講過家人朋友男朋友一樣重要~~


其實曾經有好多個朋友都好似宇珊咁,轉左校,做左野,總之生活唔同左就小搵左好多~~


我想加倍努力去搵返呢d失落左既友情~~


PS: 宇珊真係好似我女朋友仔咁就得人,對我勁好﹗



連感覺都有D似嫁~~


1 則留言: