2008年12月26日 星期五

海泉灣

出發lu~~~



果日天氣都幾好~~



病左既Justin~~



用左差唔多4個鐘先由香港黎到呢度....感覺比想像中細....



到左酒店門口喇~~



Justin勁鍾意張椅,成日都坐響果度睇電視~~



休息左一陣係時候醫肚喇~~

睇完個酒店介紹之後知道有四間餐廳,可惜其他3間要7點先開始有野食﹗

我地就揀左呢間"伊貝沙西餐廳"


痛苦~~

本身好肚餓以為食咩都好味啦﹗點知......



難以至信,雞都可以難食....


因為有Free ticket於是出發去神秘島玩一陣,之後再去浸溫泉~~


哈哈,原本夜左就會好少人,應該個個都去哂溫泉果邊~~


我地玩左碰碰車....


同我一齊只可以玩低B野~~


不過我地笑左好耐~~~



加勒比海岸~~

以為好大好靚....點知....

不過應該夏天先有人會響呢度玩~~



um~~其實都唔係好大.....



去浸溫泉lu~~~

不過浸左2個鐘左右就好支力,返酒店休息喇~~



好開心咁玩左一日~~~

浸完溫泉感覺好relax呀~~


4 則留言:

  1. 唔知o既人睇到你個blog會諗: 點解浸溫泉會咁攰呢? haha其實cherry bb係2hrs入面浸o左N個溫泉 non-stop起身坐低

    回覆刪除
  2. 係呀~~佢真係有好多好多個池.....試哂都唔知要幾耐~~
    不過好好玩~~

    回覆刪除
  3. 我上次住果間房靚d bor,有露台架!仲有個廁所都幾大吓架!

    回覆刪除
  4. 係lor~~我見隔離房有我地無~~

    回覆刪除