2008年12月13日 星期六

地球停轉日 (The Day The Earth Stood Still)

Yahoo! 電影
 


Happy Friday最岩就係睇戲同埋食野~~



位於銅鑼灣的清亭係我其中一間最鍾意的越南野~~


今次叫左一個椰汁飯、蟹肉湯檬仲有必食牛油雞亦.....


個飯就唔夠椰香味,個湯檬都幾好,好鮮味~~


個牛油雞亦唔洗講啦﹗


Yahoo! 電影
 


之後就去睇岩岩上畫的<<地球停轉日>>


都知道一定係叫我地珍惜地球,支持環保,要改變而家既生活習慣~~


不過一切都太weak喇﹗可能你個故事唔夠說服力....


沒有<<明日之後>>那種振懾人心的感覺~~~


不過好彩仲有一名如此有魅力的男主角.....


好鍾意佢話 : "如果地球死了,人類都會死,但人類死了,地球才可以生存﹗"


唔知道世界未日會是怎樣呢?????


珍惜現在,珍惜未來~~


Yahoo! 電影


 雖然有不小大場面﹗但不能深入我心~~


計埋星期六我同Justin響2008年總共見左 191日﹗唔知響2008年完結的時候會唔會見多過200次呢??


我就是如此的傻


沒有留言:

張貼留言