2008年12月14日 星期日

中學同學的Gathering

上年開始每一年既12月都會有一次中學同學既Gathering~~


上年有2x人,今年都有19人....



埸面都幾壯觀~~


今年個場無房,我地又勁噪,搞到隔離"shu"


不過我地當然無理啦﹗


下年應該都唔會再租場俾我地ga la~~



分組玩遊戲~~第一組


用校簿同其他物資整一個聖誕老人....



我地個傑作~~



第2組個傑作



第3組﹗



一家3口



第2個遊戲畫畫畫...估估估~~


笑都笑到死~~



今年有勁多野食~~全部都好味~~



手畫聖誕Card~~真係好靚~~



影下相~~ (果晚其實都應該影左超過80張相~~)



又一張大合照~~



開心既時間過得特別快~~玩得唔夠又去左第2間Cafe玩~~


my best friendsss~~


同自己熟果d一年都見好幾次﹗不過一大班就一年一次都唔錯呀~~


其實去Gathering之前5點幾我同蘇菲仲有佢阿妹已經響旺角行緊街~~


同一時間就發生有擲物狂徒,擲下兩個強力通渠水膠樽,在西洋菜街行人專用區落地爆裂,腐蝕液四濺,數百途人驚呼走避,場面混亂,其中四十六人頭面、眼和手腳被灼傷要送院治理。


我地正在隔一條街既銀行中心,正向住事發地點方向前進~~如果行快多幾步.......


今次真的很幸運~~希望受傷的人都會平安無事~~


人生無常,我地真係要好好珍惜眼前人~~


2 則留言:

  1. 間cafe唔錯喎, 叫咩名?
    哈哈, 妳都去唔少cafe喎!!!

    回覆刪除
  2. 第一間叫Pom II Cafe...第2間唔記得左叫咩名~~
    其實平時都唔多去cafe ga~~係果日咁岩~~~

    回覆刪除