2008年12月15日 星期一

一家人打邊爐

星期日雖然天氣唔係好凍~


不過媽咪就為我地一家人準備左一個火鍋同埋一個羊腩煲.....


打邊爐多d人最開心~~


有蝦、蠔、不同種類的丸(我最愛貢丸)、牛柏葉、鵝腸、豬潤、魚片、蘿蔔、豆腐(呢2樣我都好鍾意~~)當然仲有肥牛同菜啦﹗


原本想叫埋Justin既~不過佢之前拒絕過我.....唔理佢喇~~


一家人開開心心食左2個鐘~~


可能平時我地真係好少傾計﹗


不過我地一家都係好和睦的~~


大家都好關心大家,我見到爸爸食煙會打下佢個心仔﹗


咁佢就會知我唔鍾意,食小2支...


(煙真係好討厭,好彩同左Justin一齊之後佢"介"左)


不過都要了解爸爸真係食左幾十年~~


如果同細佬講想一家人去玩,佢都會抽時間..


細佬好cool ga~~好小出聲...


同埋佢返工好忙,得星期日一日假~~


日日都放好晏,有時連星期日都要返~~


媽咪而家身體健健康康,我都好滿足lu~~


沒有留言:

張貼留言