2008年12月18日 星期四

給Justin的第一件溫暖牌

日期: 2008年12月17日


一直都好想織一件溫暖牌俾Justin...


但一直都開始唔到.....


直到12月就黎聖誕先開始..(Target 情人節~~)


我會完成哂成件事先Public呢d blog~~而家得blog既朋友睇到


放左工就同朋友仔上去一間位於旺角某大廈5樓的冷鋪....


冷鋪員工2話不說就介紹左一隻冷俾我﹗連顏色都幫我揀埋


因為第一次織,身為一位門外漢當然接受左佢既提議啦﹗


我要織一件深灰色背心而腳同袖位就有一條邊~~


total 11舊冷加一支針 $500..哈哈..好似買仲平d wo~~


佢地幫我開左個頭之後就教我點織....


第一行2針高6針低,第二行全高﹗(個花紋都幾靚嫁﹗)


之後佢就叫我練習織一晚俾佢睇下效果,先開始正式織~~


真係好用心~~



唔知大家覺得隻色點呢????


不過我真係好笨,成晚都織錯,又漏針﹗


又唔記得應該係高針定低針....


仲有時織織下前幅變左織後幅﹗總之就係錯哂啦﹗


想重溫返織冷衫過程 請click "草妹最愛"


2 則留言:

  1. 我都唔識織冷衫架 好想睇妳既完成品, 到時記得post呀

    回覆刪除