2008年12月17日 星期三

Celia陪我睇畢業公仔

12月13日正式收到由英國遠道由英國寄過黎既畢業證書~~


用左年半既時間,終於都有個叫做學位喇~~


自己讀parttime都無諗過要影畢業相...


不過之前HD 畢業都無同屋企人影~~~


又無同FD影,而家見到好多人都影,又心思思想影下....


HD畢業就有花~~今次就想買個公仔,再自己整件衫~~


識我既人都知我係鍾意little twin star....


haha~~上網睇中左呢對~~不過太細隻喇﹗at least都要抱到呀~~~得30cm高~~



不過真係好cute呀~~


Celia同我一齊響灣仔返工放工,於是就陪我去銅鑼灣睇下~~


可惜最後都買唔到呀~~


佢介紹 <<千兩>>好味,就去試下啦~~



3文魚...都ok鮮wo~~~


同埋切得好靚~~



第一次響香港食海膽壽司,都ok好味﹗不過當然唔可以同日本比~~



油甘魚拖羅~~一般jei~~但好似要$25一件



蛋就唔好味﹗一門好味好多﹗



帶子都甜味wo~~


我覺得千兩好味過板前~~


希望快d買到個畢業公仔﹗


我唔會再呱呱嘈~~


沒有留言:

張貼留言