2008年12月23日 星期二

Hot Pot Again

星期一除左有公司Party,我屋企都有一個邊爐Party~~


除左我地一家之外仲有陪我影相既阿風同埋Justin...


希望經過呢2日相處,Justin可以同我屋企人互相了解多d~~


佢地成晚勁客氣,Justin未食完媽咪就又撈一大堆野俾佢...


Justin又幫我媽咪爸爸meet蝦....


夾黎夾去.....


雖然我唔鍾意咁,因為打邊爐梗係自己夾先開心過癮嫁啦﹗


不過算啦﹗都甜在心既~~


我真係好幸運屋企人同男朋友都相處得幾好..


可能媽咪同Justin2個都係好搞笑既人掛~~


我有d 朋友連男朋友都唔敢介紹俾屋企人識..


有d朋友既屋企人唔鍾意佢男朋友~


不過熟左都有個唔好處就係如果分左手屋企人一定會好煩....


哈哈.......


so far 同Justin屋企人都叫幾好關係~~


我地仲一邊睇獎門人一邊食,笑到反肚﹗


阿風仲話如果之後打都琅叫埋佢﹗


食一次打邊爐真係好熱氣,唔好成日食﹗


沒有留言:

張貼留言